Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

SYRRAN 15 ÅR OCH STUDENTMÖSSA

Av Madelen - 12 oktober 2011 19:38

Vad arg jag blir! Jag har fått ogiltig frånvaro på Matte lektionerna, inte många timmar men det är åtminstone 3 st och det är för många. Jag kan inte råför för att jag har matte på fredag och inte på måndag, jävla skit! Jag upptäckte detta nyss, då jag även stötte på att jag har ogiltig frånvaro på psykologin vilket inte kan stämma, en giltig det är jag med på men inte två som är ogiltiga! Jag vet en som är ogiltig men inte två. Jajja jag ska inte gråta! ELLER JO :-(


Ebba sover och matlådan plus disken är DONE, vilket känns kanon! Det enda jag ska göra nu innan sängen och innan efterlyst är att göra frullen till både mig och min älskade sambo. 


Från en sak till en annan! Idag var jag och Ebba ute och lekte - shit vilken solstråle man fick med sig in. Hon ville gå in och hon var så himla glad och så jäkla busig. Älskade barn!


Imorgon ser jag fram emot skoldagen, två lektioner :-D dock så är det en hav 9 till halv 10, sen börjar jag igen vid 12.20 - men ändå. Jag hittar alltid någonting jag kan göra. Tog inte med mig några uppgifter hem idag för jag tänkte att jag inte kan plugga varje dag och sen gjorde bra ifrån mig i skolan så jag kände att "nej idag ska jag bara vara med min familj" och så blev det. Nu känner jag att en uppgift inte skulle sitta helt fel med tanke på att vi ska redovisning snart (tror jag). Men men, jag tar med mig uppgifter imorgon och ska plugga lite under helgen, förhoppningsvis! Man vet aldrig men min tanke är att plugga lite. 


Idag fyller min lillasyster, Felicia 15 år. Grattis syster

Det var det även prövning för studentmössor och kläder mer mera. Det var kul och testa men jag hoppas innerligt att ingen av dem som provade har löss för då får jag, så är det alltid! Jämt oturen med sig. 


NÄSTA - FIXA FRULLE 

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelen - 2 november 2011 19:53

NY blogg tillsvidare http://mammamamma.blogg.se - för att denna blogg fungerar när den vill. Hoppas att ni kommer se detta! Vill att ni läser bloggen som är skriven ovan istället för denne.    Puss och Kram              ...

Av Madelen - 31 oktober 2011 21:25

Våran dag har varit bra, bortsett från min onda mage. Jag vet inte hur jag kan ha så ont, men ont som aldrig förr har jag i alla fall. Trots att jag har tagit verktabletter så har smärtan inte gått över, vilket den alltid brukar göra. Jag är också ga...

Av Madelen - 29 oktober 2011 21:16


Jag sitter här i min ensamhet och njuter av mitt te. Ebba sover sedan en lång stund tillbaka, vi skulle bara kolla på tv och mysa lite tillsammans i soffan men både jag och Ebba somnade men jag vaknade och Ebba fortsatte att sova :-) Min sambo är på ...

Av Madelen - 28 oktober 2011 22:24

Idag har Ebba varit så himla duktig, hon har inte haft napp på hela dagen. Jag har ju vart i skolan idag men hennes farfar sa att hon inte hade haft nappen och jag gav den till henne för inte ens en timme sen, då hon ville gå och sova. Jag börjar ins...

Av Madelen - 25 oktober 2011 19:26

Hejhej! Nu är jag tillbaka men jag vet inte vad jag ska skriva så att ni får läsa.  Men jag kommer på något, det kommer hamna bilder i detta inlägg, vilket var ett tag sedan! :-D   Min dag har varit rörig. Den började skit bra, men sen spåra den ...

Ovido - Quiz & Flashcards