Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

BILDER; LOCKAR DET?

Av Madelen - 28 oktober 2011 22:24

Idag har Ebba varit så himla duktig, hon har inte haft napp på hela dagen. Jag har ju vart i skolan idag men hennes farfar sa att hon inte hade haft nappen och jag gav den till henne för inte ens en timme sen, då hon ville gå och sova. Jag börjar inse att hon klarar sig utan nappen, men hon ber ju om den men hon har inte fått den (som idag) vilket är bra för min tanke är att hon ska ge napparna till tomten. 

Från en sak till en annan!


Det känns jätte bra med lov :-D Jag har en del att göra, men det är skönt att veta vad man ska göra trots att det är lov. Jag ska packa, så vi är redo att flytta i december och sen ska jag&Stephen komma iväg till returen någon dag, sen ska jag små plugga lite. Jag började packa igår, så tre av fem  kartonger är packade och även en sopsäck med gardiner med mera textil. Man måste ju börja någonstans ju ;-) Sen har jag ett par kartonger nere i förrådet som ska packas upp för innehållet ska kastas. Jag ska fixa lite sånt under lovet. 


Imorgon ser dagen ut som så här:

  • Tvätta kl 11-14
  • Kalas kl 15-??
  • Hem

Sen händer det massor med saker därimellan men det behöver jag inte skriva, detta är det viktigaste. Jag tror i alla fall att jag ska ställa klockan på tidigt så jag kan gå upp själv och att jag och Bobo kan gå ut och gå morgon promenaden själva, och även börja tvätta vid 7, om den tiden finns kvar imorgon bitti :-) Vi får se helt enkelt. Men Ebba bör ju sova lite längre imorgon med tanke på att hon gick och la sig så sent, Bobo får bara inte skälla när jag vaknar eller så för då vaknar garanterat Ebba, vilket jag inte tycker att hon ska göra.


En mamma som laddar inför sista delen av Idol!



SNART ÄR DET DAGS FÖR DENNA ATT KOMMA:

Förra årets jultomte  :-D


PUSS OCH KRAM 



 
 
emma

emma

28 oktober 2011 22:46

va duktig hon va utan napp. här hemma har jag en nappunge som jämt ska ha napp. men försöker få bort de och bara ha när hon ska sova eller gjort illa sig :P

http://emmmmaf.blogg.se

 
Emma

Emma

28 oktober 2011 22:50

SVAR: ja vi ska flytta. förmodligen i januari. men jag hoppas på tidigare men de blir de nog inte :P vi ska bo kvar i samma område bara några portar bort :P så de är inte så långt. läste att ni också ska flytta :) de är bra med oss. hoppas de är bra med er. kram

http://emmmmaf.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelen - 2 november 2011 19:53

NY blogg tillsvidare http://mammamamma.blogg.se - för att denna blogg fungerar när den vill. Hoppas att ni kommer se detta! Vill att ni läser bloggen som är skriven ovan istället för denne.    Puss och Kram              ...

Av Madelen - 31 oktober 2011 21:25

Våran dag har varit bra, bortsett från min onda mage. Jag vet inte hur jag kan ha så ont, men ont som aldrig förr har jag i alla fall. Trots att jag har tagit verktabletter så har smärtan inte gått över, vilket den alltid brukar göra. Jag är också ga...

Av Madelen - 29 oktober 2011 21:16


Jag sitter här i min ensamhet och njuter av mitt te. Ebba sover sedan en lång stund tillbaka, vi skulle bara kolla på tv och mysa lite tillsammans i soffan men både jag och Ebba somnade men jag vaknade och Ebba fortsatte att sova :-) Min sambo är på ...

Av Madelen - 25 oktober 2011 19:26

Hejhej! Nu är jag tillbaka men jag vet inte vad jag ska skriva så att ni får läsa.  Men jag kommer på något, det kommer hamna bilder i detta inlägg, vilket var ett tag sedan! :-D   Min dag har varit rörig. Den började skit bra, men sen spåra den ...

Av Madelen - 21 oktober 2011 08:16

ÄNTLIGEN HAR DEM KOMMIT! Som jag har väntat på dessa prickar. Igår kom de två första prickarna på ryggen, idag hade hon någon i ljumsken och på skrutten. Snar ser Prinsessan ut som en salami skiva ;-)   Nu ska jag släppa prickarna och komma på någ...

Ovido - Quiz & Flashcards