Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

SALAMI SKIVA

Av Madelen - 21 oktober 2011 08:16
ÄNTLIGEN HAR DEM KOMMIT! 
Som jag har väntat på dessa prickar. Igår kom de två första prickarna på ryggen, 
idag hade hon någon i ljumsken och på skrutten. Snar ser Prinsessan ut som en 
salami skiva ;-)
 
Nu ska jag släppa prickarna och komma på någotning annat att skriva om..
Idag ska jag plugga och jag hoppas att Prinsessan inte alls är lika gnällig och klängig 
som hon var igår. Idag måste jag göra klart alla uppgifter som jag har fått plus lite mer
matematik. 
För två år sedan fick himlen en jätte fin ängel. Tiden går så fort men det tar en
evighet att förstå. Jag har förstått att du nu finns i himlen och att du tittar ner och
skyddar oss men det är så svårt att förstå att man aldrig mer kommer få se dig igen,
eller jo från den dagen då jag kommer dit. Jag önskar att jag kunde ta mig till din
grav tillsammans med Ebba men det är omöjligt men jag tänder ljus för dig hemma
istället och tänker på dig! Jag vet att du har det bra och att du saknar oss alla, alla
saknar dig också!


JAHA, nu har hon redan börjat. Ebba är galen, hon kastar leksaker mot mig. UNGE!
 
 
Ingen bild

Svärmor/farmor

21 oktober 2011 09:02

Vilken tur att de äntligen dök upp. Med tanke på att hon varit hängig i flera dar nu. Pussa på henne. Tumvantar och långbent, långärmat på nu så hon inte kliar sönder sig.Farfar och farbror hälsar.

 
Sandra

Sandra

24 oktober 2011 17:56

Skönt att hon fick dom till slut så slipper hon sen =)

http://mammalarsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelen - 2 november 2011 19:53

NY blogg tillsvidare http://mammamamma.blogg.se - för att denna blogg fungerar när den vill. Hoppas att ni kommer se detta! Vill att ni läser bloggen som är skriven ovan istället för denne.    Puss och Kram              ...

Av Madelen - 31 oktober 2011 21:25

Våran dag har varit bra, bortsett från min onda mage. Jag vet inte hur jag kan ha så ont, men ont som aldrig förr har jag i alla fall. Trots att jag har tagit verktabletter så har smärtan inte gått över, vilket den alltid brukar göra. Jag är också ga...

Av Madelen - 29 oktober 2011 21:16


Jag sitter här i min ensamhet och njuter av mitt te. Ebba sover sedan en lång stund tillbaka, vi skulle bara kolla på tv och mysa lite tillsammans i soffan men både jag och Ebba somnade men jag vaknade och Ebba fortsatte att sova :-) Min sambo är på ...

Av Madelen - 28 oktober 2011 22:24

Idag har Ebba varit så himla duktig, hon har inte haft napp på hela dagen. Jag har ju vart i skolan idag men hennes farfar sa att hon inte hade haft nappen och jag gav den till henne för inte ens en timme sen, då hon ville gå och sova. Jag börjar ins...

Av Madelen - 25 oktober 2011 19:26

Hejhej! Nu är jag tillbaka men jag vet inte vad jag ska skriva så att ni får läsa.  Men jag kommer på något, det kommer hamna bilder i detta inlägg, vilket var ett tag sedan! :-D   Min dag har varit rörig. Den började skit bra, men sen spåra den ...

Ovido - Quiz & Flashcards