Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

STÖRST BÄST OCH VACKRAST.... NOOOOT

Av Madelen - 25 oktober 2011 19:26

Hejhej! Nu är jag tillbaka men jag vet inte vad jag ska skriva så att ni får läsa.  Men jag kommer på något, det kommer hamna bilder i detta inlägg, vilket var ett tag sedan! :-D


Min dag har varit rörig. Den började skit bra, men sen spåra den ur. Jag fick veta idag att det fattas poäng och att jag inte kan göra någonting åt det fast att jag MÅSTE ha två lektioner till. Vilket inte är ett problem för andra i samma sits som mig. Och jag vet att jag har gått i skolan i ett antal år men det spelar ingen som helst roll. Jag tycker inte att det är jag som har gjort fel utan att det är en miss som skolan har gjort, vissa håller inte med mig och jag fick en sådan hemsk kommentar idag och det gjorde mig väldrig upprörd och ledsen, jag började faktiskt att gråta för denna kommentar och jag kände mig totalt väderlös. Min första tanke vid detta inslag var att jag skulle gå direkt upp till rektorn och skriva av mig från skolan eftersom jag har "valt" det själv (att det felar 100 poäng) om inte L och C hade tröstat mig så hade jag nog skrivit av mig tror jag. Jag känner mig skit töntig som gråter i skolan men alltså när jag väl grät så sket jag fullständigt i om alla glodde eller så, vilket känns bra eftersom jag bryr mig inte om vad andra tycker. Gråta kan vem som helst göra, även jag och dem som tror att dem är perfekta. Men jag ska se till att detta kommer lösa sig! Det kommer göra det. Med all tröst och pepp som jag fick idag gjorde mig så glad fast att jag kanske inte visade det. MEN I JUNI SKA JAG STÅ PÅ BALKONGEN OCH VARA DEN LYCKLIGASTE MAMMAN I VÄRLDEN! NU JÄVLAR GÄLLER DET! 


Kände att det var länge sedan jag tog bild på mig själv. Jag är inte upp-piffad eller så VILKET jag sällan är. Nästan så här ser jag ut till vardags. Har inget svar på varför, soft bara! :-)

Bortsett från min skitdag i skolan så ska jag skriva någotning positivt istället.

Ebba mår mycket bättre trots hennes prickar, hon är mer vild än tam vill jag lova er som kanske tror att jag överdriver men jag tror att hennes farfar håller med mig lite där. Trots att klockan är efter halv 8 så är Ebba vaken, men jag låter henne vara vaken ett tag till så kanske jag får sova hela natten - man kan alltid hoppas. Ebbas har precis plockat upp sina leksaker MEN hon hällde sedan ut alla leksaker på golvet igen, sikken bus unge!



 

Dessa bilder är inte så bra men dem duger! :-D   

 Nu ska jag och Ebba mysa i soffan ett tag innan det är läggdags för fröken! <3






PUSS&KRAM





 






 
 
Ingen bild

Farfar

26 oktober 2011 00:15

Ja hon var hel vild idag men det är bättre än när hon bara sover :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelen - 2 november 2011 19:53

NY blogg tillsvidare http://mammamamma.blogg.se - för att denna blogg fungerar när den vill. Hoppas att ni kommer se detta! Vill att ni läser bloggen som är skriven ovan istället för denne.    Puss och Kram              ...

Av Madelen - 31 oktober 2011 21:25

Våran dag har varit bra, bortsett från min onda mage. Jag vet inte hur jag kan ha så ont, men ont som aldrig förr har jag i alla fall. Trots att jag har tagit verktabletter så har smärtan inte gått över, vilket den alltid brukar göra. Jag är också ga...

Av Madelen - 29 oktober 2011 21:16


Jag sitter här i min ensamhet och njuter av mitt te. Ebba sover sedan en lång stund tillbaka, vi skulle bara kolla på tv och mysa lite tillsammans i soffan men både jag och Ebba somnade men jag vaknade och Ebba fortsatte att sova :-) Min sambo är på ...

Av Madelen - 28 oktober 2011 22:24

Idag har Ebba varit så himla duktig, hon har inte haft napp på hela dagen. Jag har ju vart i skolan idag men hennes farfar sa att hon inte hade haft nappen och jag gav den till henne för inte ens en timme sen, då hon ville gå och sova. Jag börjar ins...

Av Madelen - 21 oktober 2011 08:16

ÄNTLIGEN HAR DEM KOMMIT! Som jag har väntat på dessa prickar. Igår kom de två första prickarna på ryggen, idag hade hon någon i ljumsken och på skrutten. Snar ser Prinsessan ut som en salami skiva ;-)   Nu ska jag släppa prickarna och komma på någ...

Ovido - Quiz & Flashcards