Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

RUGGIT OCH GRÅTT

Av Madelen - 18 oktober 2011 07:37

Jag känner lite irritation just nu!!! Men jag kommer inte skriva någonting om det för då förstår alla vad eller vem jag är irriterad på!


Ebba och Wille sitter i badet och leker. Jag sitter i köket så jag hör dem väl när dem leker. 

Jag åt frulle tillsammans med Ebba och Wille idag och nu har jag hittat en chokladpudding i kylen, den tog jag av min syster. Min syster får i alla fall inte äta något annat än soppa och dricka vatten för hon ska gå ner i vikt, vilket en annan inte behöver tänka på. 


Jag sitter och pratar med en ungmamma via facebook och vi pratar om när vi vill ha fler barn osv. Vi tycker samma sak och vill nästan samma sak. Jag behöver inte göra klart högskolan utan jag nöjer mig med studenten medan hon vill ta studenten och sen högskolan. Jag tror inte jag kommer orka gå på högskolan direkt efter studenten med tanke på att jag har gått ETT PAR extra år för att få ta studenten, men denna gång kommer jag inte skaffa barn så jag får ta ledigt ett år och jag kommer heller inte sabba mina betyg ( btw så är min studieplan och min fråvnavo bra nu)  utan nu är det bara att köra!!! :-D


Nu vill jag bara flytta!! NU, hjälp vad jag längtar. Börja om från början och börja om på nytt, UNDERBART :-D Tänk vad allt kommer bli bra sen när vi har kommit på fötter igen efter flytten! SÅ HIMLA HÄRLIGT! Ja jag är skit lycklig, lovar er ;-) men å andra sidan finns det flera som är lyckiga för att vi ska flytta och sen om det känns bra eller dåligt för mig spelar ingen roll :-) Huvudsaken är att jag och min familj tycker att det känns bra med flytt, vilket vi faktiskt gör :-D

Nu ska jag sätta mig inne på dass medan busungarna badar!




Puss och kram
 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelen - 2 november 2011 19:53

NY blogg tillsvidare http://mammamamma.blogg.se - för att denna blogg fungerar när den vill. Hoppas att ni kommer se detta! Vill att ni läser bloggen som är skriven ovan istället för denne.    Puss och Kram              ...

Av Madelen - 31 oktober 2011 21:25

Våran dag har varit bra, bortsett från min onda mage. Jag vet inte hur jag kan ha så ont, men ont som aldrig förr har jag i alla fall. Trots att jag har tagit verktabletter så har smärtan inte gått över, vilket den alltid brukar göra. Jag är också ga...

Av Madelen - 29 oktober 2011 21:16


Jag sitter här i min ensamhet och njuter av mitt te. Ebba sover sedan en lång stund tillbaka, vi skulle bara kolla på tv och mysa lite tillsammans i soffan men både jag och Ebba somnade men jag vaknade och Ebba fortsatte att sova :-) Min sambo är på ...

Av Madelen - 28 oktober 2011 22:24

Idag har Ebba varit så himla duktig, hon har inte haft napp på hela dagen. Jag har ju vart i skolan idag men hennes farfar sa att hon inte hade haft nappen och jag gav den till henne för inte ens en timme sen, då hon ville gå och sova. Jag börjar ins...

Av Madelen - 25 oktober 2011 19:26

Hejhej! Nu är jag tillbaka men jag vet inte vad jag ska skriva så att ni får läsa.  Men jag kommer på något, det kommer hamna bilder i detta inlägg, vilket var ett tag sedan! :-D   Min dag har varit rörig. Den började skit bra, men sen spåra den ...

Ovido - Quiz & Flashcards