Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

SÅ HIMLA BRA!

Av Madelen - 18 oktober 2011 22:55

Ebba sover nu efter många men, hon var så trött men hon hade ont tror jag för hennes ord var "aj", vilket betyder att hon har ont. Jag fick inte veta vart hon hade ont för tillslut somnade hon. Prinsessan mår inge bra alls nu :-( Hon har mått bra hela dagen och jag trodde att det skulle bli dagis på torsdag, men om det håller i sig blir hon hemma hela veckan. Tycker det är så jobbigt när hon är sjuk, inte bara för att jag missar skolan utan för att hon blir så gnällig och sen kan hon inte berätta vad det är för fel på henne osv, och sen blir hon så mammig/pappig. Krya på dig sötnos :* <3 Massa av kramar från mamma och pappa! <3


Idag har vi inte gått en meter utanför dörren förutom då när vi åkte hem från Anna och Krille. Så himla skönt att bara ha vart inne och vi har fått så mycket gjort. Anna och Krilles rum blev målat, städat och skit snyggt, sovit middag, ätit mat & mellis och busat med barnen lite granna, mer mera! V har haft fullt upp  




När vi kom hem från Fagersta så började jag städa så nu är det rent här hemma bortsett från golven, dem ska jag ta imorgon INNAN Emmelie och Cajsa kommer hit och hälsar på.




Jag hinner nog på börja en uppgift innan jag ska gå och sova. Med tanke på att jag sov så många timmar i eftermiddags så klarar jag av att vara vakn då här dags  
















Puss och Kram
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelen - 2 november 2011 19:53

NY blogg tillsvidare http://mammamamma.blogg.se - för att denna blogg fungerar när den vill. Hoppas att ni kommer se detta! Vill att ni läser bloggen som är skriven ovan istället för denne.    Puss och Kram              ...

Av Madelen - 31 oktober 2011 21:25

Våran dag har varit bra, bortsett från min onda mage. Jag vet inte hur jag kan ha så ont, men ont som aldrig förr har jag i alla fall. Trots att jag har tagit verktabletter så har smärtan inte gått över, vilket den alltid brukar göra. Jag är också ga...

Av Madelen - 29 oktober 2011 21:16


Jag sitter här i min ensamhet och njuter av mitt te. Ebba sover sedan en lång stund tillbaka, vi skulle bara kolla på tv och mysa lite tillsammans i soffan men både jag och Ebba somnade men jag vaknade och Ebba fortsatte att sova :-) Min sambo är på ...

Av Madelen - 28 oktober 2011 22:24

Idag har Ebba varit så himla duktig, hon har inte haft napp på hela dagen. Jag har ju vart i skolan idag men hennes farfar sa att hon inte hade haft nappen och jag gav den till henne för inte ens en timme sen, då hon ville gå och sova. Jag börjar ins...

Av Madelen - 25 oktober 2011 19:26

Hejhej! Nu är jag tillbaka men jag vet inte vad jag ska skriva så att ni får läsa.  Men jag kommer på något, det kommer hamna bilder i detta inlägg, vilket var ett tag sedan! :-D   Min dag har varit rörig. Den började skit bra, men sen spåra den ...

Ovido - Quiz & Flashcards