Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

RICH GIRL

Av Madelen - 29 oktober 2011 21:16

Jag sitter här i min ensamhet och njuter av mitt te. Ebba sover sedan en lång stund tillbaka, vi skulle bara kolla på tv och mysa lite tillsammans i soffan men både jag och Ebba somnade men jag vaknade och Ebba fortsatte att sova :-) Min sambo är på bio med ett par kompisar, hoppas att det är trevligt och att bion är bra! :-)


Jag med min kanna te, MUMS! :-D






Jag vet inte vad det är som har fått mig att ta kort med webbkameran :-/haha! Det kommer in bilder i bloggen i alla fall, bra va? :-)


Min att göra lista är ganska lång när det gäller skolan MEN jag SKA klara hela den listan innan lovet är slut! Mitt mål är att fixa listan som sagt. Jag kan bara jag vill, jag har väldigt bra självdiceplin må jag säga och det är jag stolt över! :-)

Nu ska jag hitta på någonting annat att göra! 

PUSS OCH KRAM
 


 
 
emma

emma

29 oktober 2011 21:46

SVAR:
ja de ska bli jätte skönt att hon får ett eget rum att riva i :P men skulle gärna flytta nu. ja va skönt att hon också får eget rum snart :)

ja jo vi håller på med nappen och vissa dagar går de bra och vissa inte. sen vissa dagar hittar hon en napp hon gömmer dom ibland så vi inte hittar dom :P

http://emmmmaf.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelen - 2 november 2011 19:53

NY blogg tillsvidare http://mammamamma.blogg.se - för att denna blogg fungerar när den vill. Hoppas att ni kommer se detta! Vill att ni läser bloggen som är skriven ovan istället för denne.    Puss och Kram              ...

Av Madelen - 31 oktober 2011 21:25

Våran dag har varit bra, bortsett från min onda mage. Jag vet inte hur jag kan ha så ont, men ont som aldrig förr har jag i alla fall. Trots att jag har tagit verktabletter så har smärtan inte gått över, vilket den alltid brukar göra. Jag är också ga...

Av Madelen - 28 oktober 2011 22:24

Idag har Ebba varit så himla duktig, hon har inte haft napp på hela dagen. Jag har ju vart i skolan idag men hennes farfar sa att hon inte hade haft nappen och jag gav den till henne för inte ens en timme sen, då hon ville gå och sova. Jag börjar ins...

Av Madelen - 25 oktober 2011 19:26

Hejhej! Nu är jag tillbaka men jag vet inte vad jag ska skriva så att ni får läsa.  Men jag kommer på något, det kommer hamna bilder i detta inlägg, vilket var ett tag sedan! :-D   Min dag har varit rörig. Den började skit bra, men sen spåra den ...

Av Madelen - 21 oktober 2011 08:16

ÄNTLIGEN HAR DEM KOMMIT! Som jag har väntat på dessa prickar. Igår kom de två första prickarna på ryggen, idag hade hon någon i ljumsken och på skrutten. Snar ser Prinsessan ut som en salami skiva ;-)   Nu ska jag släppa prickarna och komma på någ...

Ovido - Quiz & Flashcards